sobota, 24 maja 2014

Powrót Betki

:) !


Dzisiaj zakończyłem etap malowania samolotu, żeby był lepiej widoczny oraz ładniej się prezentował :)
Ale wczoraj spaliłem regulator, bo nie pomyślałem w ogóle, że może dojść do zwarcia jak styki nie miały izolacji i jeden z drugim się stykał. Moment i regulator się skopcił.

Matusiak, siusiak nie oddał mi jeszcze pieniędzy i nie mam za co regla kupić nowego. Także teraz to już w ogóle jestem uziemiony w 100%. Trzeba będzie PIP posłać, to może się zreflektuje, no ale będzie za późno i kare dostanie... Trudno. Nie jestem mściwy, ale chamstwo trzeba tępić.

F-15 latał swego czasu ładnie, później małe problemy, a pod koniec w ogóle nim trzepało, uj wi dlaczego. Nastepnym razem zrobię też F-15 i trochę po swojemu go ulepszę, bo mógł być lepszy. Teraz póki co będzie sobie leżał i czekał na kasację, jak zrobię nowego.

Teraz trochę zdjęć niewykończonej betki :)




No i sobie zakupiłem mały pakiet modelarza. Podstawy podstaw do bawienia się w kabelki i elektronikę.





Pozdrawiam Miszcz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz