wtorek, 18 marca 2014

1. etap montażu F-15 Alpha

Strzałeczka !

Pościka piszę na szybko, bo zaraz do roboty trzeba iść...
Dzisiaj trochę się spiołem i dokończyłem wycinanie planów do końca (prócz dodatkowych wzmocnień) i wiele elementów już powycinałem, a nawet 3 kluczowe posklejałem.
Jednak póki co więcej cyjanoakrylu nie mam, więc będę musiał z montażem poczekać. Ale i tak muszę zobaczyć jak to trzeba zamontować, bo elektronikę muszę wpierw włożyć, by wszystko do końca złożyć.

Wstawię foteczkę z pierwszego etapu montażu :)

Te 4 tylnie elementy (stery wysokości i kierunku) są tylko ozdobnie pokazane, by samolot ładniej się prezentował :)

Mam nadzieję, że będzie to dobrze latać.

Co do elektroniki to wiem, że będzie zasilane pakietami 11,1 V 1500 mAh 20C. Co dalej to nie wiem. Ale silnik musi być znacznie mocniejszy od tego w Beta 1400.

Jedyna moja własna modyfikacja, którą tutaj zrobię, to wiem, że stery kierunku nie będą w ogóle, ale będą pochylone o niewielki kont. I nie wiem czy dodatkowych małych stateczników nie zamontuje.




Pozdrawiam Miszcz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz